Over 15.000.000 reservedele til rådighed
FixPart er både bæredygtig og godt for din pung

Kurv

Din kurv er i øjeblikket tom. Kan du ikke finde det, du leder efter? Kontakt vores kundeservice.

Levering

Vi gør alt, hvad vi kan, for at du får din bestilling så hurtigt og i så god stand som muligt. Efter du har betalt, sørger vi straks for, at produktet bliver omhyggeligt pakket ind og hurtigst muligt leveret til fragtmanden.

Levering/transport

Leveringstiden er angivet for hvert enkelt produkt. De fleste produkter er på lager og bliver leveret med det samme. Transportøren kan findes i forsendelsesbekræftelsen. De fleste af vores produkter leveres med en af nedenstående fragtfirmaer.

Pakkerne leveres mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag og nogle gange lørdag. Hvis du ikke er hjemme, vil de fleste fragtfirmaer forsøge at levere din pakke hos dine naboer. Er dette ikke muligt? Så vil budbringeren efterlade en besked med en ikke hjemmeværende. Med denne kode kan du angive, hvor du ønsker at hente din pakke eller at få den leveret for anden gang. Du kan få flere oplysninger om din levering på webstedet for det transportfirma, der er angivet i forsendelsesbekræftelsen: Postnord, GLS, Ciblex.

Track & Trace

Vi bruger et online sporingssystem, der giver dig mulighed for at følge din bestilling. Når din bestilling er blevet sendt, modtager du en kode og et link, så du kan følge din bestilling.

Behandlings- og forsendelsesomkostninger

Behandlings- og forsendelsesomkostningerne er 49,00 kr. pr. ordre. Dette er et fast beløb, uanset antallet af produkter eller forsendelser. For dette beløb vil din ordre blive behandlet hurtigt, sikkert og holdbart pakket, omhyggeligt kontrolleret og sikkert fragtet. Alle vores ordrer (uanset om de er store eller små) sendes som en pakke, hvilket gør chancen for at miste eller beskadige dem under transporten meget lille. Når vi har sendt din pakke afsted, modtager du en e-mail med en Track & Trace kode, som du kan bruge til at spore din ordre.

Levering i forskellige lande

Vi leverer til Danmark, Belgien, Finland, Frankrig, Irland, Italien, Luxembourg, Nederlandene, Norge, Østrig, Rumænien, Schweiz, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tyskland og Ungarn. Vores lager varierer fra land til land, og derfor kan du kun bestille levering i Danmark. Vil du gerne have dine produkter leveret i et andet land? Vælg landet i menuen nederst på siden.

Hvor finder jeg modelnummeret?
  Vælg dit apparat
  Vælg dit mærke

Vælg dit apparat

Vælg dit mærke

Det korrekte nummer er type- eller modelnummeret, og IKKE serienummeret. Modelnummeret er en række tal og/eller bogstaver. Sommetider indeholder modelnummeret en bindestreg (-) eller en skråstreg(/).

Kan du ikke finde dit apparat? Send os et billede af modelnummerpladen samt en beskrivelse af det produkt, du leder efter, og så sender vi dig et link til det rigtige produkt.

Hvordan fungerer FixPart?
Apparatet er gået i stykker

Er apparatet gået i stykker? Hvor irriterende… Men bare rolig, for hos FixPart kan du nemt reparere dit apparat!

1. FixPart søgning

Indtast apparatets mærke og modelnummer på vores hjemmeside.

2. FixPart find

Find og bestil den rigtige reservedel uden besvær.

3. Pakkelevering

Hurtig levering inden for 1 til 2 dage*

4. Apparatet er blevet repareret

Sæt reservedelen på, og dit apparat er så godt som nyt igen!

Penge sparet

Godt klaret! Takket være din reparation sparer du ikke alene penge, du bidrager også personligt til en grønnere fremtid.

Spørgsmål

Har du brug for hjælp med din bestilling eller reparation? Kontakt os eller se vores reparationsråd.