Over 15.000.000 reservedele og tilbehør til rådighed
FixPart er både bæredygtig og godt for din pung

Kurv

Din kurv er i øjeblikket tom. Kan du ikke finde det, du leder efter? Kontakt vores kundeservice.

Levering

Vi gør alt, hvad vi kan, for at du får din bestilling så hurtigt og i så god stand som muligt. Efter at du har betalt, sørger vi straks for, at produktet omhyggeligt bliver pakket ind og hurtigst muligt leveret til fragtmanden.

Levering/transport

Leveringstiden er angivet for hvert enkelt produkt. De fleste produkter er på lager og bliver leveret med det samme. Transportøren kan findes i forsendelsesbekræftelsen. De fleste af vores produkter leveres med en af nedenstående fragtfirmaer.

Postnord

Postnord leverer mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag og nogle gange også lørdag. Er du ikke hjemme? Så forsøger Postnord at levere bestillingen hos dine naboer. Fungerer det ikke? Så vil Postnord lægge en besked til dig med en ikke-hjemmekode: Med denne kode kan du samme dag angive, hvor du gerne vil have din pakke leveret eller afhentet anden gang. Besøg Postnord-hjemmesiden for at få flere oplysninger.

GLS

GLS leverer mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag og nogle gange også lørdag. Er du ikke hjemme? Så forsøger GLS at levere bestillingen hos dine naboer. Fungerer det ikke? Så vil GLS lægge en besked til dig med en ikke-hjemmekode: Med denne kode kan du samme dag angive, hvor du gerne vil have din pakke leveret eller afhentet anden gang. Besøg GLS-hjemmesiden for at få flere oplysninger.

Track & trace

Vi bruger et online sporingssystem, der giver dig mulighed for at følge din bestilling. Når din bestilling er blevet sendt, modtager du en kode og et link, så du kan følge din bestilling.

Fragtomkostninger

Forsendelsesomkostningerne er 49,00 kr. per bestilling. Det er et fast beløb, uanset antallet af produkter eller antallet af forsendelser pr. bestilling. Dette gebyr dækker mere end blot forsendelsesomkostningerne! For dette beløb bliver din bestilling også godt og sikkert pakket samt omhyggeligt inspiceret. Alle vores bestillinger (store eller små) bliver sendt med pakkepost, så risikoen for tab eller beskadigelse under transporten er minimal. Når din bestilling er blevet sendt, får du tilsendt en e-mail med en track og trace kode, så du kan følge din bestilling dagen efter.

Levering i forskellige lande

Vi leverer til Danmark, Belgien, Finland, Frankrig, Italien, Luxembourg, Nederland, Norge, Østrig, Schweiz, Spanien, Sverige og Tyskland. Vores lager varierer fra land til land, og derfor kan du kun bestille levering i Danmark. Vil du gerne have dine produkter leveret i et andet land? Vælg landet i menuen nederst på siden.

Hvor finder jeg modelnummeret?
  Vælg dit apparat
  Vælg dit mærke

Vælg dit apparat

Vælg dit mærke

Det korrekte nummer er type- eller modelnummeret, og IKKE serienummeret. Modelnummeret er en række tal og/eller bogstaver. Sommetider indeholder modelnummeret en bindestreg (-) eller en skråstreg(/).

Kan du ikke finde dit apparat? Send os et billede af modelnummerpladen samt en beskrivelse af det produkt, du leder efter, og så sender vi dig et link til det rigtige produkt.

Hvordan fungerer FixPart?
Apparatet er gået i stykker

Er apparatet gået i stykker? Hvor irriterende… Men bare rolig, for hos FixPart kan du nemt reparere dit apparat !

1. FixPart søgning

Indtast apparatets mærke og modelnummer på vores hjemmeside.

2. FixPart find

Find og bestil den rigtige reservedel uden besvær.

3. Pakkelevering

Få din pakke leveret til døren i morgen.*

4. Apparatet repareret

Sæt reservedelen på, og dit apparat er så godt som nyt igen!

Penge sparet

Godt klaret! Takket være din reparation sparer du ikke alene penge, du bidrager også personligt til en grøn fremtid.

Spørgsmål

Har du brug for hjælp med din bestilling eller reparation? Kontakt os eller se vores reparationsråd.